Google Keep aneb Jak se připravit na prezentaci u zákazníka?

Momentálně nemám pouze práci obchodního zástupce, ale i další činnost, která je nejen mým druhým zaměstnáním, ale hlavně mým koníčkem. Jedná se o práci poradce u švýcarské firmy, zabývající se produkty vyrobené na přírodní bázi.

Tato práce obnáší pro mě nejen prezentování produktů u zákazníka například v domácnosti, prezentaci produktů na předem určené místě a čase, ale i práci se skupinou, tedy budování týmu a komunikace s ní. Z toho důvodu jsem hledala aplikaci neboli nějaký nástroj, který mi k tomu tak trošku bude sloužit.

Našla jsem Google Keep – je to aplikace, kterou najdete v balíčku G Suite dříve Google Apps. Pokud máte účet na Gmailu, tak ji najdete v nabídce aplikací. Je to takový pomocník, který používám nejen pro tuto práci, ale i v soukromí například pro jakékoliv poznámky, seznam nákupu – do obchodu, který mohu nasdílet ostatním lidem, ale hlavně mám vše na jednom místě.

Google Keep najdete i v obchodech Google play, tzn. že jej krásně otevřete právě v terénu a nemusíte být vůbec u počítače stolního.

Jednoduchá aplikace Google Keep a mé využití

Google Keep je opravdu jednoduchá věcička, která vám, ale udělá velkou službu v terénu. Navíc má velmi jednoduché ovládání. Nahrazuje tzv. barevné papírky, bločky, ale v digitální podobě, vše na jednom místě a usnadňuje velice rychlou orientaci ve vašich poznámkách.

Google Keep používám právě pro tyto rychlé poznámky:

  • příprava produktů na prezentaci – popis místo papírové formy
  • celou přípravu nemusím psát, ale velmi rychle ji nadiktuji hlasem
  • oštítkuji si jednotlivé listy- poznámky, takže se v aplikaci velmi rychle zorientuji a najdu vše velice rychle
  • zaznamenávám si zde například kolekce anebo produkty, které bývají v mimořádné nabídce (již nemusím hledat nebo volat kamarádce, kolik ta a ta kolekce, produkt stál)
  • osobní spotřebu produktů
  • osobní postřehy, nápady pro mé webové stránky
  • nákupní seznam nebo např. jsem letos psala seznam věcí, co nesmím zapomenout na dovolenou
  • zkratky nebo postřehy z webových stránek o počítači, různých aplikacích, prostě věcech, co mě zajímají
  • zapisuji vše na jedno místo, ne do X sešitů, bloků ap.

Jak aplikaci Google Keep používám?

  1. používám barevné lístečky
    1. červená – práce obchodního zástupce
    2. zelená – práce poradce
    3. modrá – osobní/koníčky/postřehy
    4. žluté – nákupy
    5. bílá – ostatní nezařažené
  2. poznámkám, jednotlivým lístkům lze přiřadit štítky – ty používám hojně, umožňují mi rychlé vyhledávání
  3. aplikaci lze sdílet s ostatními lidmi
  4. aplikace se dá používat na stolním počítači, tabletu, mobilu – využije v terénu, ale i doma, pokud potřebujete něco napsat delšího ap. (nicméně k delším textům využívám Google Disk- dokumenty ap. anebo i jinou aplikaci – ONE NOTE, která mimochodem má také „rychlé poznámky ap.“)
  5. ke každé poznámce, lístečku lze dokonce nastavit připomenutí, abych na něco nezapomněla

Tato aplikace se mi zdá velmi jednoduchá, nemusím lístečkovat, hledat v sešitech, navíc se dá nasdílet s ostatními lidmi a nastavit připomenutí, což mi naprosto vyhovuje. A v neposlední řadě je zcela ZADARMO, což je také velké plus.

Pokládala jsem tuto aplikaci za takovou hračičku, ale přesvědčil mě i Pavel Minář, který dokonce tuto apku zmiňuje na svých školeních o Google balíčku aplikací, tak proč ji nepoužívat dále?

Používáte-li tuto aplikaci také, podělte se do komentářů pod článek anebo napište i jiné aplikace, které využíváte podobně.

print

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *